Merhaba
Overlok kullandım yıllar önce ama düz dikişi hiç kullanmadım
Kendime güveniyorum yaparım diyorum
Söyle tirip tirip basma elbiseler ilk hedefim 😀
Dikiş makinası almak istiyorum
İlerde nakış da öğrenirim belki diye güzel bişey düşünüyorum
Önerisi olan var mı
Ben şu modelleri beğendim ama tabi kullanan varsa yorumlarını isterim
Sünger c5635 mavi renkli makina
Bide sünger 6160 var