canimanne06 Misafirliğe gittim meyve koydular saftirik gibi 2 kayısı 2 Karpuz yedim yaaa aşırı pişmanım hemde geç vakit 9 buçuktu saat
Tomris-Hatun AnnaKurt ne var bende unutsam ben uyanirken adimi bile unuturum ama diyette oldugumu asla . Unutaraak yesem vicdan azabi cekmem en azindan. 😭
cemilolabilirmi Diyet bozma kavramı sizi daha çok strese sokar stresle kilo verilmez. Olabilir yemişsiniz belki yarın 15 dakika daha Spor yaparsınız. Kaldığınız yerden devam edin aman bırakmayın
asrinhatasi canimanne06 ben de kayseri yağlaması yedin sandım amaaann iki meyve ertesi gün telafi edersin.
Snm1234 canimanne06 az önce 8 tane sushi yiyen ben 😅 pişman değilim tekrardan başlanır önemli olan dengelemek 😂👍
pozitifanne06 canimanne06 kayısı karpuzla diyet mi bozulurmuş baklava kebap değil ya 😂 aman boşver bi şey aynen devam 💃🏻💃🏻💃🏻
rainayaz canimanne06 ay onlardan ne olacak kayısı metabolizmaya iyi geliyor karpuzun da yarısı su zaten 😂