7 ay 25 günlük olduk bizde. Uyku problemi, genel olarak huzursuzluk, kucak isteme çok fazlalaştı. Gece uykularımız bölük pörçük. Diş diye düşünmüştüm ama hiç bir belirtisi yok kontrol de ediyorum. Bu aylarda atak dönemi diye okumuştum sanırım uykuda emmede bir gerileme yaşanıyormuş. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🥰🌻