Acaba hamileyken densizin biri size " İkizler olunca göreceğim seni süslenmek bakım yok, saçını bile tarayamayacksın."falan demiş olabilir mi? İçten içe farkında olmadan “bakın iyiyim” mesajı veriyor olabilirsiniz. Bakımlı olmak güzel şeydir ama siz biraz takıntı haline getirmişsiniz. İlla ki bizlerinde saçları dağınık, üstü lekeli hallerimiz olacak neticede insanız. Normal şeyler bunlar. Çok ileri giderse destek alabilirsiniz.