marsuk 63_hulya_63 10 günlükten beridir deniyorumdur ama yok yani biraz duruyor sonra ağlıyor 😂 çok özeniyorum işte bugün üçüncü uykuyu bebek arabasında yaptık vs anlatanlara😂
63_hulya_63 marsuk 😃 inşallah sever ya gerçekten çok zor oluyor bebek arabasıni istemediklerinde büyüdüklerinde hele hiç insan tasiyamiyor kucaginda
Annisi24 marsuk 1 bucuk ay falan olmustur heralde. Ama nazar değdirdim galiba bugün aşı için çıkmıştık yol dönüşü full ağladı kucakta durmak istedi sonuc benim bel bacak kol iptall 🤣🤣