İlk bebeğim beni tutmadı ve 6 ay süt sağımı yaptım. Sonrasında haliyle sütüm bitti. 1 yılı aşkın süredir süt gelmiyor. Dün beyaz su gibi bir şey geldi ama öyle fazla diyemem. Bu normal mi onu da bilmiyorum hani daha önce dikkat etmemistim. Dün regl olmam gerekiyordu ama 2 gündür olmadım ve dün test yaptığımda negatif çıktı. Negatif çıktığı halde hamile olma durumum olabilir mi acaba 🙄