Justmm 20 aylık olduk, kelime sayısı arttı ama yine wouwww değil.
Anne, baba, mama, dede, bi bi(pisi pisi), hav hav, wuu (uçak), park, ay, ai (at), Araba, nennen, bu (su). Bunları sürekli kullanıyor. Arada da abi ve abba diyor. Bazen bizim söylediğimiz kolay olan kelimelerimizi tekrar ediyor ama anlık, bir daha söylemiyor.
Vücut dilini çok kullaniyor, dans figurlerini biliyor mesela.
Zamanla daha da açılır diye düşünüyorum. Hatta ben gunluk 10 dk tv açmaya bile başladım. Eğitici videolar açıyorum.
Siz de kafanıza takmayın, bir yerden sonra açılacaklar 🌸