AEgemm bebeklerde irkilme çok sık rastlanan bişey aslında. Benim büyük oğlum da bebekken hep irkilirdi ama epilepsi gibi bişeyi olmadı. Epilepsi olan küçük oğlumda durduk yere değil de mesela yüksek bir ses ya da ani yapılan bir hareket görürse irkiliyor bu aylarda çok normal. Sizinkinin de nöbet olduğunu sanmıyorum