yavrupandaannesi sudeealihan öncelikle gözünüz aydın 🩷 bebeğinizde üstat kristali olmuş yani yeteri kadar beslenemediği çişi turuncuydu yavruağzı tarzı bir renk halini almış . Mama ve emzirme hangisi şuna için uygunsa devam edim sık sık besleyin geçecektir. Bebeğimde de aynı sorunla karşılaştık maalesef çok şükür geçti
BellatrixLestrange sudeealihan böbreklerden gelen bir durum sık sık enzirmenin yanında mama takviyesi yapın. Biz bilmiyorduk geçer dedi hemşireler geçmedi böbrekleri zarar görmüş 4 gün yoğunbakimda kalmıştı şimdiki alkım olsa kimseyi dinlemez verirdim mamayi hemşireler sütun var diyince güveniyorsun ister istemez
Zeyna0601 Pipiden gelmiyor kan sık sık emzirin sıvı kaybı var demek ki size tavsiyem çay kaşıyla biraz su verin havalar da şok sıcak gidiyor bunu bana doktorum ve emzirme danışmanım önerdi