alihamzahlas benim ki de yapmıştı o aylarda. Bence en başında düzgün emzirememişim çocuk ağzında emzik diye tutmuş beni çekememiş sütü. İlk günler göğsüm taş gibi oluyordu cahillik işte sağmadım da. Neyse öyle böyle dediğin gibi çok kızıyordu çok üzülüyordum böyle okuyordum gaz falan diyorlardı ama yok yani gaz değil istemiyor gibi. Bir yandan da mama veriyordum ama beni emsin de istedim. Pilates topunda zıplayarak emzirdim aylarca. Uyurken rahat emiyordu anlamıyordu uykuluyken. Ama şimdi düşününce niye kendimi üzmüşsem sanki diyorum tabi 2 aylıkken istemeyen çocuk 7. Ayından itibaren meme delisi oldu. Belki işine yarar 🌸 yaramasa da salla gitsin hepsi geçiyor