alyaderinsozdemir Bebeğimin kakası mamadan sonra yeşile döndü normal dendi şimdi içinde siyah parçalar var çay tozu gibi bilen var mı ya ilk çocuğum endiseleniyorum
biryazmasali alyaderinsozdemir mamadan olabiliyormuş birde midesini üşütmüş olabilr demişti doktor 3 gün takip et geçmezse kaka tahlili üstemişti bence szdd bi kaç gün beklyn geçmzse hemen tahlile geçmiş olsun
bidunyamutluluk alyaderinsozdemir canım sma kullandığımız zaman oğlumda da olmuştu mamadan olabilir. Şimdi aptamil kullanıyorum
alyaderinsozdemir KaraKedi bidunyamutluluk gerçekten mı bende bı kere kullandim kutu bitene kadar şimdi golden goat aldim 3 4 gündür onu kullaniyorum isallah düzelir içimi ferahlattiniz