iremtnrvrd Doğum yapalı 3 ay oldu göbeğim buruşuk ve çatlaklarım var :( ne yapabiliriz siz ne ler yapıyorsunuz
eeccemm iremtnrvrd Benim de 4 Ay oldu, 2 aydır düzenli spor yapıyorum sezeryan sonrasi göbeğime iyi geldi ama çatlaklar ve burusukluk devam ediyor tabiki, herkes daha çok yeni geçer diyor ama bana hiç öyle gelmiyor😀 bende burda bekleyim yazar olursa
iremtnrvrd eeccemm kilo durumunuz nedir peki şimdi kilodan dolayı da biraz sarkıklık var acaba kilo versek sıkılaşır mı bilemedim
eeccemm iremtnrvrd Hamileligim başında 60 kiloydum 28 kilo alarak 88kiloyla doğuma girdim çok kilo alınca son ayımda baya çatlaklarım oluştu, doğumdan 2 Ay sonra 77 kiloydum şu 2 aydir da duzenli spor yapıyorum şu an 68 kiloyum hamilelikte çatlaklar olusmasin diye çok şey sürdüm ama hiç faydası olmadı 😀
iremtnrvrd eeccemm bende 20 aldım 52ile hamile kalıp 72ile bitirdim şimdi 58kiloyum buruşukluk ve çatlak azaldı sanki ama hala çok kötü durumda . Zaten doğum sonrası psikoloji pert üstüme bir de bu olunca insanın morali bozuluyor. Bende çok şey sürdüm son 10 günde çatladım ve heptte göbek deliği çevresinde :(
eeccemm iremtnrvrd Ya evet haklısınız benimde göbeğim bacaklarımın arkası ve bel kenarlarim da çatlaklar var herkes yeni diyor çatlaklar kırmızı olduğu için yine yağ sürmeye devam et geçer diyorlar ama geçmezse de artık yapcak bisey yok napalm hamilelik doğum kolay şeyler değil bebislerimiz sağlıklı olsunlar da🫶🏻🥰
Nesli123- iremtnrvrd benim de alt göbeğimde var şuan tek çözümü lazer. Hem lazer yaptırırken buruşuk deriyi de sıkılaştırır