cennetkokulununannesi purplemomm00 doğumdan sonra patlayan dikis kaç gün sonra patladı zaten kendi kendine eriyen dikislerden atılıyor patladı derken kanama su toplama vs oldu mu dikiş elinize geldi mi ip yani
purplemomm00 purplemomm00 zaten açamadığı için farketmedim sizce doktora gitsem Yeniden dikiş atılır mi
purplemomm00 cennetkokulununannesi bi ara elime ip geldi ama şu an sanki o bölgenin üst dudak kısmı makaslamislarda kalmış gibi yani acımıyor şu toplamadi kanamadı da ama kesik yani her halinden belli
cennetkokulununannesi purplemomm00 bı kadın doğuma gözükebilirsin canım en azından için rahat eder duruma göre yardımcı olurlar sana 🌺
cennetkokulununannesi purplemomm00 yani tekrar kaynamayabilir eğer kendi dokusu oluştuysa o yüzden bı doktora horunseniz daha iyi ilur
Rkyipek Muhtemelen epizyonuz açılmış eğer yeni doğum yaptıysanız bile tedavi süreciniz uzun aradan zaman geçtiyse 10 ay diyorsunuz doku o şeklide iyileşmiş olabilir burdan yorum almanız işinizi kolaylaştırmaz dr gitmeniz gerekir o bölgeniz görülmesi gerekir