4.aydayız önceden duş+beslenme+uyku (memede uykuya geçerdi) ama uyumuyor . Eşim yatağına yatırdı ağlamadıkça bakma dedi sesler çıkartıyo ağlamıyor ama kendi kendine ses çıkartıp ayaklarını oynatıyot ben de kucağıma almak istiyorum kıyamıyorum bir yandan da kendi uyumaya alışsın istiyorum siz napıyosunuz?