10 gün sonra bebeğim 2 aylık olucak. İlk ay iki saatte bir gece de dahil uyandırıp hep emzirdim. Kilosu vs iyi şu an. Kundakta daha uzun uyuyo. Bir kaç gündür artık gece 1 gibi besleyip kundak yapıp uyutuyorum gece kaldırmıyorum. Sabah 6 gibi uyandırıyorum. Bu 5 saatlik sürede hiç uyanmiyo. Sizce uyku süresi çok mu uzun ?