Deletedmom_1111 benim 2 tane sinire baskı yapan fıtığım var. İlk gittiğim doktor ameliyat dedi ama ben hemen olmak istemedim çünkü ameliyat sonrası tamamen iyi olacağınızın garantisi yok. 2 farklı beyin cerrahına daha gittim sonra, fizik tedavi aldım 2 hafta sonra aletli pilatese başladım. Ağrılarım baya geçmişti iyiydim, hamile kaldım. Hamile kalınca doktorum pilatese ara vermemi istedi. Tabi hamilelik kiloları sonra doğum şimdi bebeğim sürekli kucağımda 8 aylık. Dolayısıyla yeniden ağrılarım başladı. Ama şu sıralar süreci yeniden başlatma şansım yok idare etmeye çalışıyorum. Özellikle sağ kolum çok çekiliyordu benim, şimdi ağrıyor ara ara o kadar.