123fff Kızlar ilk defa yapucam yapmalıyım onu da bilemedim 😅 1 yaşındayız kızıma bugün sebze çorbası yapup küçük yemek termosuna koydum ama pikniğe gidince öyle kaldı çıkarıp küçük tencereye koydam yarın ısıtıp versem olur mu yoksa dökmeki miyim
heygorl Bende iki termos var biri gerçekten iyi muhafaza ediyor biri etmiyor. İyi olana koymuşsam dökmüyorum yoksa döküyorum ama açıkçası bu sıcaklarda ben güvenemiyorum dökerdim ben. Özellikle içinde kemik suyu falan varsa