Rumuz_13 benim kızım da aynıydı. 2,5 yaşından sonra açıldı. Merak etme canım. Onun nedeni çocuğun pasif olması değil. Hiç kötü muamele görmeyen çocuklar kendilerine böle bişi yapıldığında şaşırıp kalıyor. Olaya anlam vermeye çalışıyor. Kızım 3 yaşında kreşe başlamıştı orda bi kız hep kızıma vuruyordu, öğretmenlere söyledim müdahale etmeye kalmadan o kız çok hızlı olduğundan hemen işini hallediyordu. Sonra kızıma dedim ki o vurduğu saman sende ona vur, seni itersw hemen kalk sende onu it, ama o yapmazsa sen yapma dedim. Kızım ama anne neden böle yapıyor falan diye hala anlam veremiyordu sonra alıştı kendini ezdirmedi. O kızda uzaklaştı kızımdan başka çocuklara sataşmaya başladı. Yani aslında biz çok koruduğumuz için kötülük görmüyorlar evde ve dışarda görünce şaşırıyorlar. Ama kızım şuan 4 yaşında asla ezdirmez kendini maşallah