Normalde diş çıkartırken zorluk yaşıcaksın denirdi. Gece uykusuzlukları huysuzluklar falan bunlara kendimi hazırlamıştım ama 2 tane dişi çıktı ne zaman çıktı nasıl çıktı anlamadım bile rasgele gördüm ama dişten sonra gece uyanmayan bebek uyanıyor. Uykuya geçişlerimiz aşırı zorlaştı. Yere koyunca ağlıyor. Kucaktayken de durmuyor. Dışarıda gezdirirken de durum aynı.