bebisilay irem12 asıl bakan bölüm orasıymış . Kendiliğinden geçebilecek durumda olmayanlar için tedavi edilen bölüm yani
irem12 bebisilay anladım peki nasıl tedavi uyguluyorlar yani ben götürmedim ve fark var Şuan geç kaldık mı acaba 16 aylık
yaaa beratinannnesi mrb sizin gibi bende cok takıldım bu duruma diğer tarafa yatırınca düzeldi şükür şöyle bir şey de var durmuyor kendini çeviriyor ise sırtına birsey katabilirsiniz
bebisilay irem12 tam olarak bilmiyorum internetten araştırdım sadece orada duruma göre ameliyat ya da kask tedavisi uygulandıgı yazıyordu. Götürdüğüm çocuk doktoru da kızım için 4 ayın üzeri olsaydı kask tedavisi için yönlendirirdim dedi bize.