Sizi yanlış yönlendirmek istemem ama fikrimce sma optipro aptamilden kat kat iyi içerikli, şeker oranı daha az ve Palm yağı yok. Biz doğumdan 4 aya kadar aptamil kullandık ve gün içerisinde sayısız gürültülü kaka, alerji ve en sonunda vücutta döküntüler yüzü mahvolacak kadar egzama problemi yaşadık ne kullandıysak geçmedi en sonunda mamayı değiştirip sma optiproya geçtik ve tüm sorunlar ortadan kalktı umarım yaşamazsınız ama aklınızda bulunsun💙