bussyy1710 tebaa ben dün hormonlu taktırdım acıyo valla. Görcez bakalım. Haptan memnun kalmadığım için denemek istedim. Eczaneden aldım hastanede taktırdım
Karkuresi tebaa ben sezaryen oldum bebeğim 2 aylıktı taktırdım bana öyle bı şey demedi doktorum. Benim adetimi de öyle uzatmadi ara kanama yapiyo bazen omlarae
Iremylcnkya07 kazan33 anlamadım kontrole gittim doktor fark etti hem ultrason hemde vajinal ultrason baktılar kayınca çıkarttırdım aile planlamasında
havuctarator Iremylcnkya07 aile planlamasına direk mi gittiniz yoksa kadın doğuma randevu aldınız onlar mı gönderdi, nasıl doğum yapmıştınız kaç günlükken taktılar bide adetsizken takılıyor mu kusura bakmayın çok sordum
Iremylcnkya07 havuctarator direk aile planlamasına çıktım sezaryen doğum yaptım doğumdan 1 sene sonra taktırdım anlık karar verdim taktırmaya adetliyken takılıyor diye biliyorum adetin 2. Günü