edaag 10 yıllık evliyiz eşim yıllardır maaşinn hep yarısını soylüyor bitcoin le ugraşiyor kaybediyor ve şuan çok borçluymuş şuan maddi anlamda cok sıkıntıdayız zaamlardan sonra ne kadar alıyor bilmiyorum
zkusagianne AnnaKurt görevdeyse doğu tazminatı 30 şuan 😂 artmıştır 60+30 birde komando falan eş çocuk hepsi ekleniyor
edaag zkusagianne 45 diyor dalga mi geçiyorsun ben bilmiyor muyum diyorum niye dogru soylemiyosun dedigimde bide ben suçlu oluyorum erkegün maası sorulmaz mış
anneyimannea edaag canim esin ne slir bilmiyorum ama 45 alması imkansız eşim 55 civarı alıyor normal jandarma batıda orası doğu olarak geçiyorsa ve komando ise bundan kat kat fazla alıyordur
hayalperest2310 Goktugmom_ anlamadım ki herkeste farklı kara kuvvaletleri jandarma hiç anlamam halbuki aynı iş😅😅