3 yaşındaki oğlum özellikle bana ailenin diğer fertlerine dışardaki çocuklara istediği birşey olmadığında sürekli şiddet uyguluyor öfke problemi var gibi bilemiyorum bu sorunla baş edemiyorum sendromdur dedim ama huy oldu gibi birde eli öyle ağır ki vurduğu yerde izi kalıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Tavsiyeleriniz neler?