mutlubibekleyis Kızlar vücudu sulu yapış yapış soğuk terli ve sadece sıfır kol zıbın var üstünde giymese üşüyor göğsü giyse böyle ben ne yapacağımı şaşırdım ya tüm camlar açık elimden başka bir şey gelmiyor ama çocuk su gibi soğuk terliyor
mmellissa mutlubibekleyis nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bu havada üşümez sıcaktan vucud kendini soğutmak için soğuk terliyor zıbınıda cıkarın sadece bezle dursun🙂
mutlubibekleyis mmellissa ünye, burası aşırı nemli fakat gece soğuyor, ben şortu çıkarıp uzun pijama giyiyorum genelde. bebek 2 aylık sadece bezle üşümesinden korkuyorum
mutlubibekleyis singlemother123 Ordu 🙂 Evet yatıramıyorum bezle korkarım üşür gece ama su gibi de akıyor vücudu anlayamıyorum ne yapmam gerektiğini incecik bir zıbını var üstünde