aslymom Miracinannesi_ bazıları daha ileri aylarda duyuyorum da çığlığı hangi ayın becerisi bilemedim
aslymom bisenakillisinzaten çok komik oluyorlar ya 😁 mutlu olduğun sanki daha çok çığlık atıyor suheyla92 evet bizimde önceden daha çok eeee diye uyumadan önce söylüyordu şimdi bıraktı çığlık atıyor