Karakiz22 merhabalar, bizim de 1 yaş aşısından günler sonra oğlumun başında kırmızı küçük bir şey çıktı ara sıra büyüyor ara sıra küçülüyordu. Doktora götürdük kan tahlili yaptı ve ultrasonla da bakıldı. Herhangi bir şey çıkmadı. Birkaç gün sonra kendiliğinden kayboldu. Geçen gün ( sınava hazırlandığım kitapta) 1 yaş aşısından sonra böyle kızarıklığın olabileceğine dair yazı okumuştum. Ama sizler yine de her ihtimale karşı doktora götürün isterseniz. İçiniz rahat eder. Geçmiş olsun.