Kızlar merhaba 26 aylık oğlum var aşırı iştahsız 1 yaşından beri her ay ishal oluyor demir düşüklüğü var. Hani oğlumdan normal iştahsızlık değil gerçekten bi sıkıntısı var heralde diyorum neyse doktor çölyak için kaka testi istedi benim oğlum da dışarda asla kaka yapmıyor. Köydeyiz elim çalıştığı için de kakasını yaptığı gibi götürme şansımız yok ama yarın izin aldı kakasını yapar yapmaz götürmeye çalışacağız ama benin şöyle bi sorum var çölyak pozitif çıktıktan sora güzel diyet yapıp da iştah sorunu ortadan kalkan var mı yoksa hem iştahsız mı kalacak ya çocuğu böyle olanlar cevaplayabilecek mi acaba