Ya kızlar deneyimli olanlar vardır aranızda diye buraya yazıyorum happy mom da kimse birsey yazmıyor. Ya idrar tahlili verdim temiz çıktı. Enfeksiyon yok dedi. Ama çisimi yaptıktan sonra sağ kasigim çok ağrıyor kalkamıyorum yuruyemiyorum hemen yatma ihtiyacı duyuyorum bu ağrı sağ ayağıma kadar vurdu bugün bel ağrısı da oluyor arada. Niye acaba yaşayan var mı ? Bebeğim genelde sağ tarafta o yüzden mi oluyor bilmiyorum ki. 7 sinde detaylı kontrolüm var orada bi yumurtalıklarımı vs baktırayım bari.