Merhabalar, bebeğim daha öncesinde pusette yolculuk yapıyordu. Artık sığmadığı için oto koltuğu aldık ama ne zaman otursa max 10 dakika iyi gidiyoruz sonrasında kendini yırtıyor kalkmak için. Memede sakinleşince tekrar oturuyorum ama yine mızırdanıyor. Yaşayan var mı ne yapabilirim bizim için çok önemli