20lik diş çekimi oldu gömülü dehildi kirilmisti 5 gün oldu cekeli hala ahriyor çekilen yer diğer dislerime dudak üstüne ağrı yapıyor antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyorum gece resmsn ağrıdan uyanıyorum o derece birde az önce dilimi deydiridim dilime sert geldi sanki içinde bisey varmış gibi kök kalmış olabilir mi doktor çok rahat çekti 2 seferde çıkardı kanı temizledi baktı parça vs kalmadı dedi