silabildirir yenidoğan döneminde öyle oluyor, yorgunluğunu çok iyi anlıyorum çok haklısın ama bu bir süreç ve 1aydan sonra yavaş yavaş azalacak. Bebeğinin en minik zamanlarının tadını çıkar, geri kalan bütün işler için mümkünse annenden/eşinden vs kime yakın hissediyorsan yardım iste, kolaylıklar diliyorum 🌸