bsrtpl Bir şey sormak istiyorum, iki farklı bölüm mezuniyetiniz var diyelim ön lisans için. Yani sekreterlik ve adalet. Puan aldıktan sonra tercih sürecinde nasıl oluyor bilginiz var mı?
NeslihanBusra bsrtpl benim 4 farklı bölüm mezuniyetim var sanki seçiliyordu tercih dönemi istediğiniz gibi aklımda kalmış 4 yıl önce girmiştim en son bu yılda gireceğim