Ranameryem Buradaki temel sorun çocuğun yemekle olan ilişkisinin duygusal anlamda zedelenmesi. Yemek istememesinin birincil sebebi iştahsızlık değil. Yemediĝi için zamanla dilimizdeki tat reseptörleri körelmiş, midesi küçülmüş olabilir. Sizin tavrınız kendi kişisel açlık kaygınız, yemeği aĝzına zorla tıkcak kadar olan katı tutumunuz malesef olumsuz etkilemiş. Bu konuyla çalışan bir uzmandan destek alırsanız( handan kılıç ilk aklıma gelen isim kendisinin istanbulda kliniĝi var online da bakıyor) kısa sürede çözebilirsiniz.