zeyinci Anneler merhaba aptamil prosyneo mama kullanan var mı yan etki veya başka bir şey gördünüz mü daha dün aldım bebeğim 3 kez içti biraz ishal gibi oldu ondan soruyorum
linahaniminannesi zeyinci bizde kullanıyoruz kabızlık gaz yok bu mamaya kadar 2-3 kez değiştirdik çocuğum çok kötü olmuştu şuan 3 aylığız çok şükür iyi geldi bize ki aptamil her bebeğe iyi gelen mama değil diyorlar.
busragggg zeyinci biz kullanıyorduk fakat kakası yeşil sulu ve kokulu (gaz dahil) olunca bebelac gold a geçtik düzeldi. Bide kızım çok kuzuyordu aptamilde
kartanesi__ zeyinci dogdugundan beri kullanıyorum 11 buçuk aylık yeşil kaka ve cıvık oluyor kakası başka bir yan etki görmedim başka mamadan geçince bagırsakların alışması için 1-2 hafta geçmesi gerekiyor Muş dr muz öyle söylemişti bize
yokcanimbenalmiyim Ben en başından beri kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadık. Gaz, kabızlık, ishal vs. hiç olmadı ama tabii her bebek aynı değildir
zeyinci linahaniminannesi bende normal aptamil çok kullandım ama bunu ilk kez aldım yaramadı belki de ne bileyim 🙄🙄
kubraq busragggg merhaba ben de bebeğime bebelac gold kullanıyorum kilo alımı nasıl bebeğinizin birçok marka kullandım bebeğim bunda rahat etti bi tek
yokcanimbenalmiyim zeyinci bir de 1 hafta denemek gerekiyor sanırım alışmasi için eğer uzun sürerse etkiler değiştirirsiniz 😊
_buusra_ Gaz ve kabızlık yaptı şuan sma comfort kullanıyoruz kolik bebsk olduğu için gaz proplemi devam ama o mama kullandığımız zaman gmre kat kay itş durumda
yokcanimbenalmiyim Mamanin tadına hiç bakmadim desem 🙈 sadece bir iki kere o mama olmayınca farklı mama aldık tek fark ettiğim şey hepsinin aynı kötü kokuya sahip olduğuydu onun haricinde tadını bilmiyorum 🥺