Ziynet_Ece Kızlar doğum yapalı 1 sene oldu ama saçlarım hala dökülüyor hemde lapa lapa. Var mı önerileriniz ?
kahvekolik_ Bende dogum yapali 4 ay oldu saclarim inanilmaz cok dokuluyor. Son bir haftadir sarimsak sampuani ve serumu kullaniyorum. Sanki bir tik azaldi gibime geldi ama daha deniyorum. Kaniniza baktirdiniz mi belki vitamin eksikligi vardir