Kızlar benim bebeğim 6,5 aylık bir kez öyle lekelenmem oldu yanı bikaç gün kısa sürdü onun dısında ilk kez regl oldum ama olmadan önce kadın doğuma randevu aldım Kasıklarım çok ağrıyordu Bir de alt karnım Karnımın altı spiralin kaydığını düşündüm acıkcası bırde kötü kokulu akıntım oluyodu sürekli adet olmadan bnm gıbı doğumdan sonra bu seklde blirtleri olan oldu mu kızlar adet oldum ondan mı bu belirtileri oldu sizce salı randevum var yınede gitsem mi spiral kaymıs olsa bu sekılde adet gibi kanamam sreklı az az oluyı adetin nasıl olduğunu bile unutmuşum aylardır 😅🤦🏼♀️birileri beni Aydinlatsin lütfen