Sermec27 emirtalhacanm ilk sezaryende 63. Gün ikinci sezaryende 8. Ay âdet oldum 56 gün önce Üçüncü sezaryenimi oldum ne zaman adet olurum bilmiyorum
emirtalhacanm lAmMelodi hayır bebeğim 4 aylıkken kendi bıraktı zaten sütüm yoktu hastalandı sonra emmedi
hilaaldaban lAmMelodi ben emziriyorum kırkım çıktıktan sonra oldum ama ikinci adetim gelmedi normal mi ya
lAmMelodi hilaaldaban Normal bende emzirdigim zaman 40 çıkarken adet oldum.Ikinci gelmemeside normal çünki vücut daha yeni kendine geliyor.Zaman geçtikde düzene girer.
Emir-sMother Ben de 6 ay sonra oldum daha geç de olabiliyormuş hatta düzensizlik de olabiliyormuş ben 6 ay sonra oldum bir sonraki ay daha geç oldum mesela