Bebeğim 4.5 aylık insanları çok seviyor elden ele dolaşmak istiyor başkaları falan konuşunca çok hoşuna gidiyor elden ele dolaşmak istiyor birileri falan öpsün kahkaha atıyor. Ben kimseye vermek istemiyorum korkuyorum bişey olacak diye. Siz bebişlerinizi başkasının sevmesine müsade ediyor musunuz benim gibi olan var mı ?