Yavrukedicik Ben tüp bebek yöntemiyle gebe kaldım. Başından beri Sezaryen konuşuldu. Nitekim öyle de oldu çünkü bebeğin başı yukarıdaydı. Hiç merak Edip sezeryan videosu izlemedim ya da başkalarının hikayelerini dinlemedim okumadım da. Çünkü başkalarının kötü anılarından ya da deneyimlerinden etkilenme ihtimalim olacağını düşündüm. Ne olacaksa bana özel olsun istedim. Bu yüzden de hiçbir şey bilmeyerek sezaryene girdim. Çok da güzel geçti. Güle oynaya muhabbet ederek Yapıldı her şey. Yarım uyuşukluğun güzel yanı hemen bebeği görmen, Koynuna koyduklarında koklayabilmen.Bebeğin çıkış anı Ve dikilmesi de dahil sakinleştiriciye bile gerek duymadık. Toplam 1 saate yakın sürdü. Bence deneyimleri dinlemek yerine size özel olmasını tercih edin. Tabii ki mümkünse Normal doğum tercih edilmeli. Önlenemez bir neden varsa da sezaryen korkulacak bir şey değil. Sağlıkla gelsin Meleğin.