asellinaninannesiii 1234hevlin ben mustela kullanıyorum ama daha iyisini arayistayim kokusunu beğenmiyorum sadece 🌸
Nur291 1234hevlin ecowell markasının losyonu çok aşırı güzel hem yüz hem vücut losyonu kokusuna bayılıyorum oğlumla ortak kullanıyorum 😅 1,5 yıldır çok memnunum
asellinaninannesiii berrakhsmnlr lafa atlamış oldum ksuura bakmayin ya , bende nemlendirici arayisindayim, mustela kullanıyorum kokusunu beğenmiuorum kokusu rahatsız edici mii🌸
berrakhsmnlr Ayrıca hem yüzüne hem vücuduna kullanabilirsiniz biraz pahalı ama uzun süre gidiyor ve çok güzel nemlendiriyor
berrakhsmnlr asellinaninannesiii estağfirullah ne kusuru 🫶🏻 zaten kokusu pek yok çok hafif ferah bir kokusu var
Nur291 1234hevlin ecowell içeriği temiz bir ürün o yönden çok güzel .öncesinde internetten içeriklerine bakın daha doğrusu olur sizin için