Kızlar çok çaresizim gerçekten ikiz bebeklerim var.sarılık değerleri 11 ve 2 kilolar premature doğdular.Bugün 1 haftalık oldular süt sağıyorum biberonla veriyorum.ne kadar süt vermem gerekiyor.asla uyanmıyorlar sarılıkları yüksek diye 3 saatte bir 20-30 cc sütü zor veriyorum uyandırmak için her yolu deniyorum ama yok emmiyorlar