eylulleyal en dış duvarda olması lazım dediler borusu dışarıya çıkıyor o yüzden biz balkona kurdurduk. İnternetten almıştık bayiler neden satmıyor acaba. Demirdökümün nitromix markasını kullanıyoruz şildiye kadar sorun yaşamadık annemlerde baymak kullanıyor onların 10 yılı geçmiştir oda hiç sorun çıkartmadı