Kızlar ben abiye aldım Trendyol dan çok güzel tam istedigim gibi fakatt üstünde ağır bı koku var abiyenin satıcıya sordum makineye atmayın dedi elimde yıkadım ama kokluyorum halen üstünde o koku nasıl geçer fikirlerinizi alabilir miyim en acilinden Ayın 10 unda düğün var da