Merhaba sevgili anneler. Ever başlıkta da okuduğunuz gibi kızım 25 günlük ve üst ön kesici dişi çıkmış ve bariz belli büyüklükte. Net bir şekilde görünüyor. Bu sağlıklı bir diş değil diye biliyorum. Sanırım tekrar düşer değil mi? Ve neden bu kadar erken çıkar ki?