Deletedmom781 Anne sutu ve mama olarak veriyorum. Bebelac 1 numara kullaniyordum ama cok cabuk acikmaya basladi saatte bir. Fiyati uygun mama onerisi olan varmi
Ikrazumra19 Deletedmom781 bol bol emzirin bence sutunuz artar aranmasi surekli emmek istemesi gibi durum varsa normal ama uygun mama bilmiyorum cnaim ben aptamil kullandim
tugceilealin Deletedmom781 fiyatlar ates pahasi ama emin olun icerikleri oyle degisiyor ki.aptamil kullandim bende onu tavsiye ederim hem emziriyormussunuz da bence bol su ve boza vs icip sutunuzun cogalmasini saglayin
Tugba0133 Deletedmom781 fiyat olarak uygun varmı bilmiyorum ama bebelac gold kullanıyorum benim bebeğimde sanki erken acıkıyor 🙁aptamil kullanmıştım gaz kabızlık yapmıştı
Dsedaa Deletedmom781 kilo alımını artırmak için golden goat iyi olur ama o da pahalı bebelac pek kilo aldırmıyor genel de ben hep aptamil kullandım gayet güzel 🙄
tugceilealin Deletedmom781 o zaman aptamil deneyin kiyaslamak dogru olurmu bilmiyorm ama sadece aptamille benim kizim 1 ayda 1 kilodan fazla aldi