oznuroral merhaba biz 2 yıldır buradayız bizimde tayinimiz çıktı gidiyoruz 2 yıldır lojmanda kalıyoruz lojmanlar oturulabilir durumda dışarda oturmak isterseniz toki var bakabilirsiniz edirne merkeze yarım saat haftasonları ihtiyaçlarımız için gidiyoruz genelde okul durumu gayet iyi anaokulu var küçük kasaba tarzı bir yer