ebru_dgs Merhaba hanımlar belediye kreslerinde öğretmen olarak çalışan var mı? Şartlarını merak ediyorum böyle bir düşüncem var özelde öğretmen olarak çalışıyorum geçsem daha mı rahat olur ? Bilgisi olan paylaşabilir mi ?