Zaman nasıl geçti anlamadım desem yalan olur 😅😅
Gayette dolu dolu ,gazıydı, uykusuz geceleriydi, sendromlariydi , yememesiydi, ha emekleyecek ha emekledi , ha konuşacak ha konustu , ha yürüyecek ha yürüdü derken 2 yaşina geldi. 23 yaşında anne oldum ama 10 yıl yaslanmış gibiyim çok zor bir bebekti ve hala çok zor bir çocuk 👧. Olsun sağlıklı olsun da gerisi hepsi geçici. E bi İyi ki doğdun İyi ki doğurdun kız mesajları alırım artık. Doğuranı, büyüteni de kutlamak gerek ❤️🙏🏻😍🥰😃 İYİ Kİ DOĞDUN CANIM KIZIM, İYİ Kİ GELDİN EVİMİZE NEŞE SES OLDUN ❤️🎈 BAŞARI DOLU SAĞLIKLI BİR ÔMUR DİLERİM 🎁🎉🎈🎊🎊