Selamlar bebeğim 10 ay 12 günlük . Almanya’dan Türkiye’ye izine geldik ve bebeğim yaklaşık 4 gündür mama içmiyor ek gıda veriyordum yanı sıra ama ara öğün gibiydi . Şuan biraz hasta ishali falan var . Sudan başka bişey içmiyor bide sadece yoğurt tüketiyor . Çok endişeliyim ne yapacağımı bilmiyorum . Eşimde laktozsuz süt ve cicibebe almış severse bundan yedir diyor . Netten bakıyorum 1 yaş altı tuketilmez inek sütü diyor . Vermeli miyim ? Bir zararı olur mu ? Hiç bişey yemiyor çok endişeliyim 😞